Sanga Balende wa Banjelu ne bansatu

Suivi des clubs congolais dans les différents championnats locaux : Linafoot, Epfkin, Coupe du Congo...
Répondre
Lupungu

Sanga Balende wa Banjelu ne bansatu

Message par Lupungu »

Baluba tozolala ,tolamuka ,Lenafoot oyo efungola biso miso ,botala bien ba equipe ya ´Katanga misatu eleki ,sanga balende lupopo et beti ye aller retour ,tozo seka kaka ,equipe ya sima ya ndaku net New Soger ya moteki diamba Lunda Ndalamba qualifier ,biso kaka boye,nazo senga na bino nyonso bana ya bayuda bo comprendre k ngonga ekoki tolamuka ,soki toza organisé foot ya kuetu ekotelema ,As Bantou eyokanaka lisusu te ,Tshinkunku,tshipepele ,bana ya ba yuda boza mokili mobimba tosengi bolamuka ,naza na pasi mingi na motema komona saint clement Mazembe ebeti ye 9 0 tokeba makambo oyo esila
imanien

Re: Sanga Balende wa Banjelu ne bansatu

Message par imanien »

le grand problème des clubs du Kasaï c'est que toute la province est par terre.TOUT TOURNAIT AUTOUR DE LA MIBA qui est moribonde. C'est par ressusciter la miba qu'il faudrait commencer avant de revoir les sanga balende, as bantu, as vita de mbuji mayi et mbongo sport faire peur aux DCMP, Vita, Mazembe, Lupopo et réentendre aux stade des martyrs ou de la kenya
nansha ka tshianza ni tuela sanga wetu sanga éééééééé ou encore eyiiiieyiii wa mamu bantu wa yayi wa kuenda nenda ndia mulolu ni coupe ku bianza ééé ah :oops: :oops: la belle époque du foot kasaï.
Ohhh mon Dieu; je me demande pourquoi le Congo mon pays n'est beau que dans les cours de géographie et d'histoire????
Depuis j'ai compris que ton silence n'est pas synônyme de faiblesse mais que Tu te prépares à des Grandes choses...
Répondre